Expedice a termín dodání
- Doba potřebná pro zpracování objednávky je nyní 1 - 2 pracovní dny od přijetí objednávky.
- V případě úhrady bankovním převodem 1 - 2 pracovní dny od připsání platby na bankovní účet.
- Termín doručení všemi dopravci je zpravidla následující pracovní den od předání zásilky dopravci.
- V případě osobních odběrů prosíme vyčkejte na informační e-mail a SMS informující o připravení zásilky k vyzvednutí na vybraném výdejním místě.
Jak poznám, v jakém stavu je moje objednávka?
- po přijetí objednávky do našeho systému odesíláme automatický email s potvrzením objednávky a přehledem objednaného zboží. (Pokud tento e-mail nemáte, buď nedošlo k dokončení objednávky, nebo byl zadán chybný email. V tomto případě nás kontaktujte na info@dumlatek.cz.)
- jakmile začneme objednávku zpracovávat, odesíláme další automatický email s informací o zpracování objednávky
- jakmile je objednávka připravena k expedici, odesíláme email s touto informací
- jakmile předáme balíček dopravci, odesíláme email s touto informací a také číslem pro sledování zásilky u dopravce
Kde zjistím, za jak dlouho bude moje objednávka zpracována?
- V rámci procesu objednání je přímo v košíku pod seznamem objednaného zboží aktuální termín, kdy bude vaše objednávka pravděpodobně zpracována
- Termín zpracování je uveden také v prvním automatickém emailu s potvrzením přijetí objednávky
Mohu někde sledovat stav své objednávky?
- Pokud jste registrovaný zákazník, můžete sledovat svojí objednávku ve svém uživatelském účtu.
- Přihlášení do uživatelského účtu zde: